Elérhetőség

Bejelentkezés:Szilbek Márta +36-30/496 36611 szmarty65@gmail.com Hernádiné Balázs Mária 06-30/859-7645 fenyszirom.lelekhaz@gmail.com vagy hernadine@invitel.hu

2011. november 2., szerda

Magamról: Hernádiné Balázs Mária

Hernádiné Balázs Mária vagyok, 1966-ban születtem, jelenleg Nagymaroson élek férjemmel és 3 kamasz gyermekemmel.. 
Életem során a bővebb családom, a gyermekeim és saját magam okán is, olyan feladatokat kaptam magam elé, amik elindítottak egy fejlődési útvonalra. Kanyargós úton, sok megtorpanással, de egyértelműen előre haladok. 
Út közben tanultam lakberendezést és feng shuit, önismeretet és életviteli tanácsadást, pszichológiát és life coachingot, egészségügyi ismereteket és marketinget. Mindezen többirányú ismereteimet felhasználva igyekszem segíteni a hozzám eljutó "útkeresőket", hogy a felesleges kanyarokat közös munkával lefaraghassuk, az utat kicsit egyengessük együttes erővel.
Korábban életmód-tanácsadóként dolgoztam egy magán orvosi rendelőben. Itt főként a testi egészséggel összefüggően kerültem kapcsolatba embe­rekkel.  A gyakorlatban megtapasztaltam, hogy a testi egészség szorosan összefügg a lelki egész-séggel, a gyökerek mindig ott keresendők. Azt is tapasztaltam, hogy az emberek, még ha már betegek is, akkor sem nagyon mutatnak hajlandóságot, hogy változtassanak. A tanácsadás hatékonysága nagymértékben a fogadókö­zeg­­­től függ, hisz megcsinálni, betartani, elvégezni neki egyedül kell a tanács­adás során megfogalmazott dolgokat. Személyes tapasztalatom, hogy az én szakmailag jól megalapozott, pontosan megfogalmazott, adott személyhez igazított tanácsaim is csak, mint homok a szélben, elszálltak sok esetben. Úgy fogalmaztam meg magamban, hogy én olyan embereknek szeretnék segíteni, akik saját maguk is hajlandóak tenni a változásért.
A minket körülvevő gyorsuló világ mindenkitől azt követeli, hogy lépést tartson, igazodjon. De az igazodási pontjainkat nekünk magunknak kell meglelnünk. Ebben szeretnék segítő kezet nyújtani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése